onsdag 8 februari 2012

Onsdag - på x2000


Sitter nu på x2000 mot Stockholm.. har mycket som ska göras denna vecka!
Jag ska på födelsedagsfirande gånger tre, ska till tandläkaren, ska på HR-möte och träffa min väns bebis som snart är en månad gammal.. längtar!  Det kommer att vara en intensiv vecka/helg men det är roligt det också.

I måndags var jag i Helsingborg på ett HR-möte och vi tog en sväng på Väla Centrum efter det och käkade middag, Thai.. gott! Annars så har det varit HR-strategi som det har varit fokus på i övrigt denna vecka och nu har jag fått helg.... på en ONSDAG... nja, nästan iaf.



Veckorna går så otroligt fort, hinner inte göra mycket av variation...! Det jag gör i stort sätt är.. att vakna, äta, "jobba", äta, sova.. och så samma visa igen samtliga dagar i veckan. Helgerna ser ju dock lite olika ut men då är det näst intill fullt upp även då..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar