lördag 28 januari 2012

Lördag - en grå sådan



Jag är inte jättebra på det där med sovmorgon. Men idag sov jag till klockan 9, haha.
Hela veckan har jag gått upp ca klockan 6, halv 7.. vilket min kropp är inställd på.
Vi har setts halv 9 varje morgon och varit igång till ca klockan 16.. på kvällarna är min hjärna slut.Hur-som-helst så har jag sovit ganska länge idag, hämtade tvätten som torkat över natten och åt en mysig frukost framför Nyhetsmorgon.


Senare ikväll kommer Emma (efter hon varit på galakväll) och sover över hos mig.
I övrigt ska jag bara ta det lugnt och ladda krafter inför ännu en hård vecka! Tur att det är mycket roligt som väntar.. bland annat en trip till Malmö för personalchefs-möte!


Nu ska jag vika tvätt och dricka kaffe :)
Saknar julen lite.. det gick så fort! 
Får se fram emot Midsommar istället, hehe.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar