fredag 20 januari 2012

NY BLOGG, NY START





Jag kunde inte hålla mig... jag behöver skriva av mig någonstans och så har ju syrran blivit så aktiv med sin blogg.. hon är till och mer aktiv än vad jag någonsin varit hehe. Minns när jag övertalade henne att starta en blogg och skriva lite om vad hon gör i sin vardag så jag slapp ringa stup i ett eftersom jag inte bor i samma stad som henne nu. Hon var ganska duktig i början men sedan kom det kanske max ett inlägg i veckan, om ens det.. ;P


Hur som, bloggen blir som en ny start på ett liv fullt av möjligheter och så har jag insett hur mycket en blogg gör för det "inre rummet", språkmässigt, tankemässigt och själsligt. Jag vet.. det låter kocko men det är roligt och nyttigt att ha en blogg. För mig är det roligt om många läser bloggen OCH KOMMENTERAR ibland så man känner att bloggen är uppskattad men det viktigaste är att släkt och vänner kan ta del av vad som händer i mitt liv och runt omkring mig.



Just nu lyssnar jag på fredagsflörten i vanlig ordning på fredagar när jag är ledig och dricker kaffe och käkar choklad. Fredagsflörten är underhållande och ibland lite pinsamt hehe.


Idag ska jag läsa en artikel till uppsatsen, söka lite intressanta företag och fortsätta min storstädning. 
Annars ska jag bara ta det lugnt och njuuuta av de sista dagarna i ledighet innan uppsatens börjar.


Vad har hänt annars? 
Det viktigaste är att min närmaste "barndomsvän" har fött en underbar liten flicka som blir 1 vecka idag! 
Det känns konstigt men samtidigt helt fantastiskt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar