söndag 22 januari 2012

Underbara söndag + sommarkänsla



Idag har jag hunnit med så mycket men ändå tagit det lugnt!
Har haft en riktigt skön helg i övrigt..

Just nu ser jag på film och käkar lite glass, GB:s jordgubbsglass i litet paket är himmelsk!
Den ger en smak av sommar... åh tänk om det kunde vara juni månad nu.. längtar!
Jag hoppas att sommaren kommer ha fler soltimmar detta år och att blåst/regn håller sig lugna.
Ser fram emot massor av Roadtrips och lata dagar med vänner & familj.







2 kommentarer:

  1. Det har flyttat in en barnfamilj under oss och här om dagen låg det en glasspinne i trappuppgången, såå gott liksom haha! Jag längtar faktiskt också till våren och sommaren, bara ben och hänga ute!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jaa en sommar utan glass vore ju inte en optimal sommar;P och iofs så vore en sommar utan jen inte heller det haha.. får ändra på det DENNA sommar.. få kommer jag vara uppåt mer än förra. En dejt tack! :)

      Radera